rindu mak anda??darabkan sejuta utk saya..

okay..gua rindu mak gua..
lu org nk ckp gua anak mak ke,dah besar2 pon manja ke gua x kisah..
gua paling lemah bile masuk bab mak ni..
ni mak gua tau weak point gua pon selambe die bagi sms..

"kaki mak lenguh2,takde sape nk urut"

ahhh..demm!!kot gua ade ilmu ghaib skrg gak gua hilang pas2 muncul kt dpn umah..
gua balas sms mak tp bile dh dua tiga sms,gua dh x balas dh..
hati dh x baper kuat sgt,kang nanges dpn bdk2 umah mau kene kutuk bertahun2..

xnak msg mak,gua msg adik2 gua..marah sekor2..jgn asyik lepak umah along gua,pas2 tinggal mak sorg2 kt umah..yg lepak kt umah along satu hal,yg keluar dari pagi malam baru balik pon satu hal..selamba jugak gua marah..gua abg,ade gua kisah..

kalau gua ade kt umah seyes gua ckp..bile mak dh tido baru gua keluar..kalau mak gua tdo pukul 1 pukul 1 la baru gua keluar..punya la gua baik..tp kdg2 klu ade hal urgent selamba gak gua keluar tp gua confirmkan dulu la adik2 gua ade teman mak..

memang pon gua manja..dlm 8 org adik beradik gua,gua pegang rank paling manja ngan mak..izzat yg paling bongsu pon x manja sgt mcm gua yg no 5 ni..hahahaha..

okay,rasanya cukuplah setakat ni gua memalukan diri gua..saje bagi lu orang peluang kutuk gua..oh ye,henset gua bunyi lg..ada sms..dari arsene wenger.

"2-0=)"

terus gua senyum sorg2..tp lupa plak tanye wenger,2-0 tu arsenal bagi ke arsenal yg kene..
ahh demm!!!

1 carutan:

gua dah rasa pelik. apesal anak no 5 salu manja dengan mak dia ek? adik gua pun cenggitu gak. siap2 skola dia 5 kilometer dari rumah cikgu dia boleh telefon cakap dia menangis kat hostel. cam beng pon ade gak gua rasa. kalau tak fikir tu adik kesayangan gua yang gua bagi nama atiqah dulu dua syak gua dah layang penampor jepang sedas.

tapi gua syak yang no 9 ni lagi melampau kut..