gua dapat memang gua terajang!

gua xnak cerita panjang pasal bola..gua x baper sihat sgt lg ni.lgpon gua try jugak misscall arsene wenger ari 2 tp dia diam je..gua syak die tgh bwk bdk2 arsenal pegi kem motivasi pastu naek flying fox seframe sorg..

betul la mak gua ckp jgn main bet..tp gua degil..time drogba score second goal itu hari,mata gua blank tetibe..gua x pikir ape dah..dlm otak gua dh terbayang sorg bdk hepi giler naek solero shot je..dem..nak xnak gua kene prektis mkn nasi dh skrg,x boley hari2 hadap sup abalon ngan sirip ikan yu mcm dulu..tiket gi genting baper ekk?

mase otak gua tgh ingat blk camne rase nasi,ada satu sms masuk..tulis pendek je tp padat.

"i miss u"

gua tgk nombor..private..cilake..sedas lagi carutan keluar.mangkuk mane plak yg saje nk buat perasaan gua rosak time2 camni.gua cukup x suke org bergurau ksar style camni..dah tau gua jenis mudah terpedaya hantar jugak msg stok2 camni..kot gua tau sape punye keje mmg gua terajang smpai senak..naseb baek hati gua hari ni mcm gagah sikit..

memori gua tetibe print list muka sorg2 dh..smpai ke muka winona ryder pon ade skali..lepas tapis2 tinggal 2-3 muka je dlm otak gua..salah satu muka 2 dh buat gua senyum sorg2 smbil tgk blk mesej tadi..ahhhhhh!!tibe2 gua terjerit..

hati gua xdela baper gagah sgt rupanya..dem!

2 carutan:

hahahahahahah....demam angau satu...

 

hahahaha....gile senyum sensowang..angau ape??