bila hari panas hati saya ikut panas..

hello you all!!

pergh..x pernah2 gua buat permulaan entri camni..hahaha..oh ye,roti-roti cinta gua rehatkan dulu sekejap..sbb gua dgr ade org nak saman gua pasal entri bersiri 2...jadi klu gua rase gua boley fight blk saman 2 isnin dpn roti-roti cinta episod 4 akan keluar..lagipon gua ingat nak wat style mcm citer ninja warrior..isnin smpai rabu je..

malaysia makin panas..dua tiga hari ni lu orang perasan x yg cuaca mcm panas semacam..gua syak suhu dh smpai takat didih..dlm hati gua pikir,kalau pergi mandi sungai ke air terjun ke style jugak ni..gua terus ambek henset,text sorg mangkuk ni..

(PERBUALAN SMS)

gua:panas giler la..jom gi mandi?

kawan gua:sorry,gua nak jadi straight.

gua:cilake..gua ajak lu gi mandi sungai la,bukan gi mandi dlm toilet.

kawan gua:oh..sape lagi yg join?

gua:bdk2 laen xde..kte gi dua je la.

kawan gua:oh sorry,gua still nak jadi straight.


terus gua campak henset ke dinding.

0 carutan: