we win tonight but we still lose something..



perasaan gua bercampur aduk malam ni..

chelsea kalah - hepi

main 9 org..mestila kalah..gua syak ayat ni msti gua dgr esk lusa..tp gua sound awal2 klu lu org x wat jahat,xdenye ref saje2 bagi kad..dan wayne bridge tentunya orang yang paling hepi malam ni kerana berjaya melakukan dua benda..memalukan terry dan membelasah chelsea..

aaron ramsey patah kaki - geram

its a terrible challenge..smpai kat astro pon xde ulang tayang scene 2 sbb ia sgt teruk dan x sesuai utk dilihat..kepada encik shawcross,u better pray dat u can survive till next days..

arsenal menang - hepi+emo

ia adalah kemenangan yang pahit dgn insiden ramsey..serius,gua pon x berapa nak enjoy sangat..dan abes je game tadi gua pon ikut emo semacam..ape pon,gua harap ramsey akn cepat sembuh..

0 carutan: