tiap-tiap minggu ada malam jumaat

bosan.buntu.sepi.
malam jumaat.

kot gua org surau boley gak gi masjid,kot gua kaki clubbing boley gak gi mabuk2,kot gua kaki MLM boley gak gi sembang2 kencang,kot gua wakil rakyat boley jugak gi cari duit tepi,kot gua mat pet boley gak layan batu seframe,kot gua makcik2 boley gak gi lipat2 kain,kot gua bdk skolah boley gak wat kerja skolah,kot gua org keje gomen,boley gak kire hutang,kot gua polis boley gak gi wat roadblock,kot gua pakcik RELA boley gak gi pusing2 kampung,kot gua baby,dh lama gua tido,kot gua ade awek boley gak gi memadu asmara,kot gua bawak teksi boley gak cari customer,kot gua keje kilang boley gak wat OT,kot gua bung mokhtar,boley gak gi honeymoon sana sini,kot gua mat rempit boley gak gi layan lap,kot gua cikgu boley gak tanda buku,kot gua bini org boley gak plan2 nk masak ape esok,kot gua laki org boley gak plan2 nk makan kt mane esok,kot gua terrorist boley gak wat bom sebijik dua..

woi!!!baper byk kot ko nak ckp haa setan!!!

ok.imaginary friends sy sudah bising.sy pergi layan beliau sembang dulu.die dh tido nnti sy smbung blk.

0 carutan: