tengah malam di cheras

gua baru lepas call mak..saje lepaskan rindu tp mak bagi citer syahdu plak..blom smpai seminggu gua blah mak dh tukar channel sport kt astro ngan channel mustika..pilu jugak bile gua dgr tp nk melawan takut berdosa..xpela,blk kuantan nnti gua try slowtalk ngan mak..

nak makan dh makan,nak mandi dh mandi,nak ketawa rase mcm bangang je ketawa sorg2 jadi gua guling2 je dpn laptop..saje prektis jadi anjing laut,manela tau kan kot dpt job wat show kt zoo negara..bile mate hala ke tv,esma tgh khusyuk layan citer hindustan..gua geleng kepala smbil berdoa x jadi rosak mcm die..

tgh gua guling2 smbil imagine ade org baling ikan kt gua,henset gua berbunyi..ade SMS masuk..bunyi mesej ntah hape2..message tone nombor 4 gua agak..nak termuntah je dgr tp pikir2 balik gua jugak yg setting bunyi cam2..

"woi,jom mabuk2 malam ni?"

celaka.hantar SMS malam2 semata2 nk ajak gua gi mabuk..gua paling pantang bile org ajak gua buat bnda haram camni tp xde la sepantang gua ngan durian..gua tgk skali lagi msg 2,takut tersilap tgk sibuk2 ngan mabuk2..tp kot ikut logik akal,xkan la ade org msg "woi,jom sibuk2 malam ni?"..mcm bodoh pon ade..

gua letak tangan atas dahi..marah.kot bdk yg hantar msg ni ade sebelah gua mmg dh lama gua hentak die ala2 citer steven seagal.bukannye die x kenal gua,x pernah hayat gua layan bnda mabuk2 ni..kot gua nk mabuk2 gua layan minum yakult je sebotol dua..

gua paling kepala kt tv skali lg.masih cerita hindustan..paling x boley blah bile esma kate "woi alip,x tgk ke cerita pasal kaum ko ni?"..menyirap je rase,kot x ingat adab dh lama gua pecahkan botol kicap pastu tikam kt perut die.

gua pikir nak balas ape msg tadi..check baki kredit jap.

BAKI 01395595**:RM752.53,SAH SEHINGGA 18/7/4058

gua jadi tensen tibe2,ntah bile la kredit gua nk abes ni..dh 2 tahun gua x merase feel beli topup..nak kate x guna,henset gua dh jadi mcm henset wakaf..org lalu lalang dpn umah pon slambe gua bagi guna henset gua.

tgk kt luar,abg guard yg badan mcm beruang polar 2 tgh mundar mandir dpn umah..cuak plak rasenye..last2,gua balas ringkas je msg td..malas nk taip panjang2..

"xpela,badan gua kurus je,x tahan kene sebat"