Mimpi

Pernah rasa lapar macam nak mati dan lu hanya ada seringgit cukup-cukup buat beli maggi je? Lu menapak jalan kaki 3-4 kilometer ke kedai dan bila sampai depan kedai lu baru perasan duit seringgit lu tadi dah hilang. Pernah rasa macam tu?

Sekarang cuba cakap macam mana lu nak harung 3-4 kilometer balik rumah tanpa ada apa-apa untuk dibawa?

Gua harap birthday gua esok. Yup,esok. Jadi gua akan dapat satu wish.

Gua harap gua tak pernah pandai guna komputer.




P buat-buat steady depan S : Terlalu berbaloi untuk ditinggalkan,terlalu sakit untuk ditunggu. Harap masa ada jawapannya.

17 carutan:

mana pegi lu punye pempoweran?

 

gua harap gua pandai guna komputer tapi tak pandai main internet.

jaga diri brader leplep. lu steady. gua tahu lu steady.

 

penah tapi bukan hilang duit tapi kedai tutup.

 

pernah rasa...tapi lain kot situasinya.

nak balik rumah seluk poket ngam2 duit tambang.masa nak naik bas seluk lagi poket,duit hilang! lalu turun dari bas dan balik berjalan kaki sampai ke rumah....

 

beringat ketika kaya.simpan megi sebagai bekalan di hari lapar.he~~

 

hepi beday.
jangan la merapu sgt wish tu.
haha,,

 

aku penah rasa camni. bila takde dwit nk mkn apae2. bkn setakat seringgit, 2osen pn xde. 3hr aku minum air, sedih giler rs.

 

em.. makan angin je la caamtu... hehee

 

leplep..suka sangat yang p buat steady depan s tu..nak ciplak! boleh kan kan? :)

 

"Pernah rasa lapar macam nak mati dan lu hanya ada seringgit cukup-cukup buat beli maggi je? "

penah.student.biasa la.huhu.

"Lu menapak jalan kaki 3-4 kilometer ke kedai dan bila sampai depan kedai lu baru perasan duit seringgit lu tadi dah hilang. Pernah rasa macam tu?"

belum pernah lg sbb biasa kt rumah sewa gwa akn ad stock megi utk bekalan kecemasan.kehkehkeh.



birthday ko ke esok?

 

dem ! aku dapat merasakannya leplep..
jejaka kelaparan megi, stay strong !