jatuh cinta,putus cinta,jatuh cinta itu perkara biasa.

hi peeps!

ok,cubaan untuk gua rase mcm omputih dengan buat intro camtu gagal rasanya.gua ada satu pengumuman penting untuk diberitahu,gua dengan cikpelangi dah clash,lebur,habis,lerai,langsai,wassalamu,muflis,undertaker dan apa-apa saja ayat yang seangkatan dengannya..

sebab?jangan tanya,nanti gua lempang sorang-sorang.gua cuma boleh katakan kitaorang clash kerana kehendak alam dan persekitaran..cewahh..anggap jelah yang cik pelangi bertuah kerana terlepas dari puaka seperti gua dan malang kerana terlepas seorang jejaka yang kacak.

rabak?takdelah,gua tak rabak.sikit pon tak rabak.gua putus cinta macam hisap rokok..dah biasa sangat sampai kalau setahun gua tak putus cinta gua rasa tak sedap hati..buat cik pelangi,terima kasih kerana mengisi kesunyian seorang puaka selama ini.ada jodoh kita jatuh cinta lagi.

pengumuman kedua yang gua nak buat ialah gua dah jatuh cinta!yes,kalau jatuh cinta selepas putus cinta itu berlaku terlalu cepat dan ditakrifkan salah,gua memang jantan durjana.buat masa ini hanya itu yang gua boleh kasitau,kalau ada berita baik gua akan hebah-hebahkan.

jatuh cinta itu perkara biasa,putus cinta juga perkara biasa tapi untuk mengekalkan cinta,perlu ada suatu benda yang luar biasa..keh keh keh.

9 carutan:

oh..anda diam menyepi dan tak komen segala kerana ini?? propa la wey!!hahahah...jum jumpe dan melahar..

 

mmg style entri breakup kau.. terbaik. thumbs up !

 

ooo, dh terlepas cik pelangi..kali ni cik ape plak ye? cik kupu-kupu? cik rama-rama? hahahaha
semoga ko berjaya bro..

 

kehkehkeh! gua dh nampak kt lu pnye favicon. hikhik



(^__^) gudluck for the both of you yaaa ;)

 

biasa la tu arep sebelum ko jumpa jodoh ko..kena la lalui proses ni..tahniah la sbb jatuh cinta lgi..haha

 

ape perkara yang luar biasa tuh eh? meh bg tau gua ..

:P









dem! cemane bole lupe nk login?
-tia-

 

elele anon tia ni.
wat2 lupa konon.
gua pang nak?

eh eh wat berani kat belog abg leplep lak.
pis no war! :D

 

betik...

patut la ridsect pon jadik

macam2 ah lu lep...

kah3~