kalau kalah,ni last entri gua pasal oranje

selain handal merembat bola ke arah palang gol pihak lawan,tidak ramai yang mengetahui diego forlan juga mempunyai susuk badan yang lebih 'true' dari remy ishak.namun dalam game pagi tadi forlan kelihatan kurang menonjol berbanding penjaga gol kedua uruguay iaitu luis suarez yang lebih diberi perhatian oleh penonton..



 joaquim loew pula bertindak bijak dengan tidak memasukkan jinx pasukan jerman iaitu miroslav klose..oh ye dan jugak ballack..result akhir,jerman balik ke berlin dengan jayanya,manakala uruguay balik ke montevideo dengan cilakenye..



untuk final menentang sepanyol,van marwijk telah menugaskan pemainnya dan juga menantunya iaitu van bommel untuk siap siaga memarahi pemain-pemain pasukan sepanyol jika mereka cuba bermain passing-passing bola dan bukannya bermain bola sepak.van bommel yang memang terkenal dengan kegarangannya hanya mengulas pendek apabila ditanya mengenai penyerang sepanyol,david villa..

"kalau perlu patahkan kaki dia,kita patahkan"

-brader van bommel sedang memberi renungan makrifat kepada robinho-





p pinang s:jlove,kelly,tia,wanie,jangan lupa pakai baju oren time game esok..takde baju,getah rambut oren pon ok..

19 carutan:

oh, lupe nk taip dlm tu.

























gua pakai baju hujan ok :D

 

takdek hal lah! HAHA.

gua pakai oren pakej lengkap punyaaaa.. lengkap dari atas ke bawah xD

 

gua sokong netherlands ni..
jgn kecewa sekali lagi sudah..
gua xnak spain menang!!




































arjen robben boleh pakai ke?

 

mcm pengulas bola lak lu ni...

waka waka eyy eyy...

ntah sape orenje ni gua xtau...

lalala~~

 

argh! spain menang punye la!

 

oren oren

tapi bro aku rasa baju warna oren yg aku ada cuma baju kurung

takkan lu nak suh wa pakai baju kurung tgk bola kot

tapi kalau wa buat alasan beli baju baru kire cara gak kan?

gyahahahahah~

 

kompom si oren pengsan terbau mulut laki tu. KAHKAH







gua tanak pakai baju la

 

kelly,kdg2 gua rase nak hantar lu gi rehab pon ade..

ejat,lu xyah sokong la..lu pesen bwk malang mcm ballack jugak gua syak..

britney,tu la,lu study melampau sgt..dah x seimbang hidup lu ni..

eszol,terimela kenyataan,bkn sume kite nak kite boley dpt..

eciz,lu memang..suka sgt seksi2 ni..camne gua nak bwk lu dtg umah pon xtau..

 

wanie,xpe xpe,lu pakai je baju kurung tu..asyik tgk lu pakai balimin pon bosan gak ye dak?..lgpon gua rase pompuan pakai baju kurung ni mcm hot jugak..

 

lu jgn la kasi gua bedebor sgt.. cilake

 

wa tlg lu sokong oranje neh,












bapak besh body mamat tuhhhh!!!
agak2 body lu cm tuh tak ?

 

syam,debor tu perlu sebagai pemangkin spirit..

tia,xdela,gua ni biase2 je..xde pon badan gua mcm mamat tu..badan gua lebih sama kurang mcm jet li je..

 

1st time jenguk sini. suka la ngn header tu.kekeke

 

lu ckp camtu kecik ati gua tau..






sob2..

 

Gua setadi jek pakai kain pelikat design kaler oren2.

 

shiqa,taste lu teruk..header camni pon lu boley suka..

 

gua pakai dress oren DAN bra oren. gua serious.

macam cilake gua rase.

 

jlove,giler striking pakai bra oren..naseb baek lu pakai dress oren so x obvious sgt..

 

haha. "kalau perlu patahkan kaki dia,kita patahkan"

dah kalah lah! :(