ikut jugak perangai buruk england


kalah 4 bijik sapa tak kecewa ye dak?tapi gua harap lu jangan ikutkan hati sangat..kuatkan sikit iman lu tu..kalau ada sapa-sapa offer lu nasi minyak ke chicken chop ke lu jangan terpedaya..lu cuba la jumpa dunga,mana tau boley pikir alasan sama-sama..gua bukan apa,gua tak nak lu jadi macam dulu je..




update:oscar cardozo kata dia segan nak jumpa netherlands kat final nanti..dia kata org mcm dia tak layak nak shake hands ngan robben,van persie,de jong sume sebab tu dia saje2 buat tak masuk penalti..cilake..sebak pulak gua tengok mamat tu nangis2..






p boo s:gua ingat nak suruh mak gua pasang langsir kaler oren esok..

18 carutan:

takut isap dadah balik.

 

2 la pasal,risau gua kat bdk maradonna ni..jgn pegi isap dadah blk sudah..

 

dia xisap dadah
dia isap pompuan
gyahahahahahaah~

 

kalau isap dada macam mana?

 

:P

smlm adalah first match wc match gwa tengok boley

hahahhahahah

 

jumpa kat final nt..


GERMANY 657645867 - NETHERLANDS 0..

 

hellioz,gua dgr dia dh x maen pompuan dh..die main laki skrg..

jlove,haa,elok sgt ar lu ngan hellioz..lu dua org kawen je la..hahhaa..

wanie,agak kagum gua di situ..ingtkan lu layan gossip girl je..

ejat,lu ingat basketball ke ape?

 

gua tengah seronok tak hengat nih!ahaha

 

gua suke Shahrin Ezzat punye komen. kah kah kah! oranje is GOING DOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

 

remy,kalau ade lebih kain langsir tu pass kat gua sikit.dapat buat sarung bantal pon oke jugak ye dak?

 

J.Love: thanx..haha..kasi tibai netherlands!! bia sampai alep nangis!! haha..

 

bahahahha.....orange is so not ur colour...mak..tamo pasang..eh..makcik...ngeeeeeee

 

nico,jgn seronok sgt..kang nanges..

jlove,lu jgn nak yakin sgt..kang lu rabak lebey..hahaha..

rosyam,style2..ade chance boley mimpi van bommel ye dak?hahahha..

kelly,cilake..ade makne ape2 ke smiley 2?

ejat,lu slalu buat gua menyirap..nak penampor?

eisz,dem..maen kasar!hahhaha..eh,ngade..hik hik..

 

sbb lu, wa xcited nk tgk bola! dem!

 

gua dah pasang warna oren dah langsir..moto pon dah caler oren..hahahaa..gua caya sama lu..

*tiba tiba*

 

menyirap tu bukan imbuhan awalan utk sirap ke?









ok,gua silap..

 

tia,klu lu sokong holland lg excited!!

sizuka,bagus sizuka..gua pon kagum dgn lu..

ejat,jgn smpai gua jumpe lu..

 

aku dusshh18x itu dutch!!!
MESSI tetap dihati!!!
~errrkk..