berlin,are you okay???



kalau mamat atas ni hidup lagi gua rasa mau podolski,klose,ozil sume takot nak balik jerman dah pasni..mau kena ikat kat tiang pastu kena tembak sekor-sekor ye dak?tapi gua dah tau kenapa mamat atas ni bunuh diri,dia tak sanggup nak tanggung malu..kah kah kah!!



takpe,setakat matador budak-budak camni,oranje tak goyang sikit pon..untuk final nanti gua predict 2-1,kompem oranje menang..kalau oranje tak menang world cup tahun ni gua layan sukan ping pong je pasni..




p tipu s:jlove,lu jangan sedey-sedey ye..nanti gua suruh abam arjen robben tolong balas dendam untuk lu..hehe..

6 carutan:

GUA BERKABUNG. TAPI SEHARI DUA LA KOT.

 
This comment has been removed by the author.
 

perghh,aku da ckp.spain jumpe belanda final nih..ah,malas cakap byk ah.da menang 2 da la.malas nak show off lebey lah!ahaks! ;P

 

rmai org xthu psal hitler...siapa dia disebalik pmbunuhan org2 yahudi..seorg manusia dlm pHD ny telah mbuat thesis ttg hitler..hitler mgkaji alquran sblm berperang ngn yahudi.hitler jgk melakukn serangn slpas tentera2 german islam selesai menunaikn solat jemaah..hitler jgk akn meminta ulama' islam mbaca doa sblm berperang dgn yahudi..ramai jgk xthu bhwa hilter xdak meminum arak apatah lg dikala itu hati ny gentar menentang musuh wpn dinasihatkn doc.maaf mngngu.skdar bkongsi bicara~sesegar nailofa~