gua tak paham

gua tak paham banyak benda kat dunia ni..kadang-kadang bila gua tengok satu-satu benda ni naik musykil jugak gua jadinya.kadang-kadang ada sesetengah benda genius macam gua pon angkat bendera putih.

tadi gua tengok tivi,ada iklan kartun bodoh.gua syak iklan ni kementerian penerangan yang buat.citer pasal demam denggi apa suma bagai.paling gua tak paham bile diaorang ketawa lepas sebut "tiada aedes,tiada denggi"..cilake betei..ape yang lawaknya kat ayat tu sampai kena ketawa last skali?berima plak ketawa tu..

tak lama pastu,gua tengok ada satu iklan pesen sama.kartun bodoh jugak,citer pasal beli barangan buatan malaysia..sekali lagi gua tak paham apesal mesti nak kena ketawa last skali..sumpah gua nak jumpa orang yang buat iklan tu pastu tanya dia dengan lebih mendalam..kalau gua tak puas hati dengan jawapan dia memang gua tendang skrotum dia laju2..

gua tak paham la woi..gua tak paham kenapa dalam drama melayu mesti ada orang miskin hina dina tapi watak pompuan miskin tu boleh plak cukur kening..gua tak paham kenapa dalam drama diaorang pakai rambut palsu yang jelas sangat rambut palsu..apa jadah motif diaorang ni?

gua tak paham apasal orang suka sangat tengok sinetron indonesia padahal cerita dia sumpah merepek..gua tak paham bukan sebab cerita dia merepek,tapi dalam citer indonesia ni banyak sangat monolog..cakap sorang-sorang serupa haram..


tapi bab england kena bantai dengan jerman yang tu gua paham.team sayur lawan team hitler kompem2 la tau sapa menang ye dak?tu naseb baik kena 4 bijik je,kalau england jumpa netherlands mau kene 36-"2".




p raba s:jangan tanya apa motif gua tulis entri ni..gua sendiri pon tak paham apa gua tulis.

24 carutan:

gua syak lu jeles dgn england laa bai, en ? weeee! terel tak wa ikot gaya lu ckp ? hahaha!

 

aku benci gak cita indon...



paling benci part SLOW MOTION....kejadah apa tu???tak perlu kot...

part2 terkejut ja mesti tetiba jadi slow motion...tak paham betol aku...(0_o)

 

erk? bertambah lg kekonfiussan ku! hakhak! :p

 

bloody neat
gyahahahaahah~

 

ah sejak bercerai ngn gwa lu lain macam eh?

gwa tak suke tengok drama indonesia, macam lu, sumpah gwa rasa merepek sangat

lagipun rasa cam bazir masa sbb nak tengok dia terkejut lalu terjengil bijik mata sambil ternganga mulut jek dah dkt 5minit.

ape motif entah.

 

waaakaka!!gua bahagia sebab german berjaya.ahaha!!

p hentam s: lu paham tak apsal gua ketawa kat start and last ayat gua??

 

klu btul nk berambut pndek ptong je la..tak payh pkai rmbut palsu..tu antara sebb pelakon pki rmbut plsu..

aah.cte indon byk monolog..bncik gua;

 

hahahahaha...ape yg lu tulis tu mmg betol la...buat iklan mcm tak sesuai lak nk ketawa2...

tp kan...gua ske layan cite indo yg tajuk dia "benci bilang cinta" skarang ni...


kekekekke

 

cte indon mmg cm hmpeh...
lo kne dera tuh lmbik jep...
cm tade tnaga na lwn balik...
pastuh episod dieh lo bley na plg lame/pnjang skali..
bengkek jep tgu cte cm gitu..

:))

 

gua paham kenapa england kalah ngn germany..

entri lu pun gua paham walaupun lu x paham..

part yg lu kata team sayur ngn team hitler pun gua paham..

tapi satu je gua x paham........










nape lak KALAU netherland tibai england 36-2??????
bak datang r lawan ngn germany!!!

 
This comment has been removed by the author.
 

ayue,ade ke part cam2?tapi kalau ade gua pon tumpang benci jugak..

tia,lu kene byk prektis lagi ni..

gadiskonpius,lu memang..konpius memanjang..

hellioz,bloody hell..

wanie,gua ingat nak rujuk balik laa..malam2 gua sunyi tanpa lu..

nico,gua pura2 paham la..kang lu nangis plak..

aminah,tu la pasal..dah la sume rambut palsu pesen sama je.dh mcm cilake gua tgk.

brit,lu layan citer indon?ok fine,putus kawan!

cepet,dari ayat lu gua syak lu mcm folo jugak citer die ye dak?keh keh..

ejat,gua tak paham satu je skrg..apesal lu mesti komen dua kali..xkan dgn gua pon lu sangap..

 

nsib bek lu ade msukkan psl the oranje.. bru gua suka nk komen..ok, gua da komen

 

aku mmg setuju benar bab2 ko tak paham iklan kartun menteri penerangan malaysia tu..

n cite indon tu mmg aku setuju benor la..mmg sah2 nmpak x logik citer tu...

tapi der part england tu mmg aku kurang sokong...

 

gua ter'double' klik..paham2 je lah!!








huh!!

 

ko penah tengok eklan katun bebudak rebut buah rambutan x?patu ayah budak india 2 rambut ngalahkan bley bwat tempat berteduh penunggang motosikal jambul die.yg 2 aku siyes xpaham keperluan jambul sebegitu rupa.huduh kott!mrh btol aku.

 

bahahhahaha...anda banyak sangat tido ne....

 

rosyam,cilake..lu demand betei skrg ni..

slackerz,lu kene terime kenyataan england memang sayur lawan germany ari 2.

aleen,benda2 camtu lu kene bawak bersabor..klu xley sabor ape gune blog lu..luahkan aleen luahkanlah..

eisz,ces..tido celah mane..nak kene dak?

 

mende tak lawak pun dorg gelak..kartun tu gembira dapat berlakon iklan agaknya

Terbaru :Tuesday With Fndrockacak

 

abis lu ingat gwa tak sunyi

lu ar terburu2 sgt

 

benda annoying dalam sinetron adalah apabila kamera di zoom di muka muka pelakon bila diorang dapat news yang mengejut takdelah mengejut sangat.



memang berdesing la sape sape ade sebelah gua time tu dengar gua mencarut.

german memang mantap. macam gua.

 

fndrocka,tu la pasal..tapi cuba buat benda lain..ni ketawa mcm haram gak yg dieorg pilih.

wanie,ye gua menyesal..maafkan gua..

jlove,klu gua kat sebelah lu mase tu memang gua plak yg mencarut..tgk carutan sape lg berdesing..

ces,celah mane lu mantap?lu fragile je gua tgk..

 

gua bca trus jdi xpham..lu ok ka??ahaha

 

sizuka,ntah..gua sendiri pon x paham gua ok ke x..