cubaan menyerikan fesbuk

gua benci bile angin melankolik datang time-time camni..rasa macam nak tumbuk muka sape-sape yang tengok gua.bila keadaan camni jadi gua memang baran sikit..ok bukan sikit..banyak..ni gua baru je baling peti ais..jauh tak jauh la tapi sampai la dekat pokok kelapa depan nun..

ni gua ingat kalau angin melankolik ni tak nak berambus lagi gua planning nak baling dapur gas pulak.gua syak ni sume sebab gua activate fesbuk balik..bukan gua activate sebenarnya tapi ntah saka mana yang usik tiba-tiba member gua kasitau yang profile gua tibe-tibe muncul balik padahal gua takde reactivate pon..

fesbuk sekarang gua syak dah kurang perisa..dah tak rasa masam manis pedas pahitnya..woi mark zuckerberg,rajin sikit laa..xkan nak kene kejar dengan millat fesbuk baru lu terhegeh-hegeh nak buat keje..apa lu pon dah nak jadi macam orang melayu ke ape?

tapi nasib baik la ade sorang dua makwe ni jadi penyeri fesbuk gua..gadis alam maya,sile senyum skrg,lu pon dikategorikan sebagai penyeri jugak..kalau takde dieorang ni gua agak dah lama gua tamatkan riwayat fesbuk gua.. maybe betol la cakap sorang puaka ni,"makwe adalah semolek-molek hiasan fesbuk"..

boley tahan jugak kata-kata mutiara puaka ni ye dak tapi kalau pikir betol-betol macam makan dalam jugak ayat dia..apa-apa pon gua nak bagi soklan direct seframe kat lu orang..ada mana-mana makwe nak jadi hiasan tetap fesbuk gua tak?



gua nak redi hantar relationships invitation dah ni..





p ngorat s:kalau takde sape-sape sudi,gua deactivate blk fesbuk gua..

28 carutan:

kah3...makwe adelah semolek-molek hiasan fesbuk??

aku suka ayat nih..

 

gua serah diri.




lalalalala ~

 

,"makwe adalah semolek-molek hiasan fesbuk"..


sempoi!!

 

kesian peti ais tuh!

makwe adalah semolek moleh hiasan pesbuk ? chaitt! haha! :)

teroskan berpesbuk, mne tao ade 1 2 makwe tuh jodoh lu! :D

 

wanita adalah hiasan dunia....


penah dengar lirik ni???


ehh lu layan nasyid tak??

 

gua boleh dikira sebagai penyeri alam blog lu tak??jawab2!gua nak senyum nih

 

kalo gua kate gua nk ape mcm?
gua pn tgh cari pakwe sehensem-hensem mukabuku gua.. amacam?

 

fatinzol,lu makwe ke x?klu makwe lu xnak try ke jadi hiasan gua?

fndrocka,lu pon sempoi gak..lu dah jumpa hiasan lu blom?

eciz,lu serah2 diri ni bendera putih lu kibar ke x?

tia,ces..lu lg pikir pasal peti ais dari gua..huh!

ayue,tak..gua layan kopratasa je..

nico,lu dah ade mr.boyfie..gua malas nak kebas hiasan org ni..

aminah,ahh alasan..bukannye xley search..lu saje je kan..

efie,mslhnye org kate kite ni mcm adik beradik..camne kite nak berpakwe makwean..

 

oh deym! ye x ye jugak..
eh tp kalo org kate adek beradek tu cm ada jodoh..kire ok wat..
pakwe makwe alam maya :))

 

hell,dari dulu gua nak tau hamsap tu ape ek..gua tau hamsap tu ayat mencarut tp ape maksud die?

efie,ouch..blush blush..

kelly,ade gak gua hentak org mlm ni..

 

apsal gwa takdek fesbuk lu


bukan kita dah rujuk

 

entri ni xkena ngn puaka cam lu..

 

boleh senyum ker??hahahaha...
**malu**

 

miahaha,wa sudi!tapi wa cabar lu anta relationship invitation kat mak wa tros.wiiiii

 

kalau pempuan plk macammane mutiara katanya..?he..

 

hek eleh offer la orang yang berkenaan. gua paranawei baru tau.

gua dah deactivate fesbuk gua sebab gua dah malas. cafe world gua pun gua rase dah tahap klimaks dah.

lagipun gua kan nak bawak diri taknak kawan-kawan dah. malas gua nak layan fesbuk lagi. blogging ni pun dah ala-ala gua rase.

 

akuuuuuuuuuuuuuu!!

wahahaha

 

wanie,dah lu tak search memang la xde..hahaha..

ejat,kotak komen gua plak x sesuai dgn puaka mcm lu..

eisz,boley2..malu-malu jugak~

aleen,xnak la nanti mak lu reject gua sedey la gua..

soffya,errr..pakwe adalah semolek-molek pemusnah fesbuk kot..

jlove,camne nk offer..org berkenaan pon gua xtau..eleh,lu ngade2 tibe2 nak jadi anti-social plak..gua taekkwando saje je kang..

 

Gua pun dah tak ada semngat nak bukak fesbok. Gua IM gadis2 dalam friend list gua pun semua xpernah jawap. Dulu yer2 nak add gua. Sekarang semua buat dek jek. Gua rasa seolah-olah diri gua dipermainkan Remy.

 

gua juz nk bgtau yg fesbuk lu xkn berseri selagi gua xde dlm tu...fullstop!!!


lalalala

 

gua skong farok!
majulah the oranje demi negara!

 

Ni mangayat makwe-makwe stail baru ke? angin melankolik la bagai...chaissss!hahahaha.

 

loveydoveydoo,ok jgn lupe bg id fesbuk nnti..

farouk,gua paham ape yg lu rase..situasi lu ngan situasi gua lebey kurang same je..yg bezanye lu xde makwe layan,gua plak terlampau byk makwe nak layan..

britney,xmolaa..nanti pakwe lu menyirap ngan gua.

rosyam,klu x pikir lu pon orange gak dah lame gua flying kick..

hidemichi,nk ayat makwe skrg kene kreatif sket..style ayat kt bus stand dh x berkesan sgt..

 

hahahaha..makwe semolek molek hiasan facebuk..wahahhaah..

lu mmg sjibik mcm org tua janggut ppjang tue la..:)..
gua lupa nma dia..ahahaha..

 

sizuka,org tua jggut panjang mane plak ni?tak kan tok janggut plak..ape kene mengene die dgn fesbuk..