putus cinta kali pertama memang rabak!

lu orang pernah putus cinta?kompem semua org pernah kan..sape tipu mati nnti seksa..seingat gua pengalaman pertama putus cinta dlm hidup gua terjadi semasa gua berumur 4-5 tahun..klu x silap,budak tu nama die suri..tp lu org jgn ingt suri anak tom cruise plak..gua terajang sorg2 kan..

masa tu suri ni mmg menjadi kegilaan ramai sbb suri ni putih orgnye,rmbut pnjang,pastu pegi mane2 usung kucing die.pemikiran gua mase tu anggap org putih ni sume cantek..tak kisah la buruk camnepon asal kulit putih kire dh menepati piawaian gua utk jatuh cinta mase 2..

zaman gua membesar scene main petang-petang ni meriah lagi.tak macam sekarang,budak2 sume lepak kt umah..kalau x mengadap playstation,dieorg akan main menatang farmville dlm fesbuk..sbb tu gua syak bdk2 skrg cpt jadi gemuk,x fit mcm budak2 dulu..

masa tu segala jenis permainan gua mesti nak bergandingan ngan suri..main polis sentri gua kejar suri dulu..main sorok2 gua cari suri dulu..snggup buat2 x nmpk bdk2 lain selagi x jumpe suri.ckp pasal main sorok2 ni gua kire handal jugak..skali gua menyorok bukan senang nak jumpe,tambahan pula dgn kaler kulit gua yg mmg sesuai utk aktiviti penyamaran.

tapi sehandal2 gua tetap x boley lawan sorg budak nama atan ni..skill menyorok die dh capai tahap abadi..gua syak xde sape bley pecah rekod atan ni..punya la terer die menyorok smpai skrg org x jumpe2 lagi..gua dgr mak die siap suh polis cari.polis pon surrender..

atan,klu lu bace blog gua ni..bwk2 la keluar,gua mengaku lu memang champion..sudah2 la tu menyorok,bdk2 yg skali main ngan kite dulu tu pon ramai yg dh kawen..smbung citer pasal suri,pendek kata masa tu memang gua berjaya bergandingan dgn suri dlm apa jenis permainan skalipon kecuali satu permainan ni..

main kawen-kawen..taktau ape dosa gua,hari2 gua offer biarla gua jadi ayah,suri jadi mak.tapi suri mesti xnak,die nak jugak budak nama pozi yg jadi ayah..mase tu pozi ni baru lg pindah area umah gua dari kl..jenis pakai baju ade poket byk2,lengan panjang pastu rambut cacak-cacak lagi..tang mana yang ensem pon gua xtau..

tak macam gua,setiap kali kuar main msti x pakai baju pastu muka penuh bedak..buta tak buta la suri,sexy ngan menjaga keterampilan mcm gua ni pon die boley xnak..gua cakap kt suri klu x dpt jadi ayah pon xpela,biarla gua jadi org jahat,boley kidnap suri..die xnak jugak,die kate die tau gua sesuai jadi ape..

bila gua tanya gua sesuai jadi ape,die terus muncungkan bibir tunjuk kucing die..gua terus menyirap..cilake ape gua jadi kucing,bdk pozi 2 plak sedap2 jadi ayah..last2 gua ambek keputusan break dgn suri terus balik rumah..tapi dieorg ingt senang gua nak blk mcm tu je..sebelum balik,gua ambek batu baling kt pozi..dgn suri pon gua baling skali..biar dieorg tau betapa remuknya hati gua mase tu..


dalam perjalanan balik gua dah imagine arwah abah pegang tali pinggang..

15 carutan:

sbr ea :)

http://anyyyhafiz.blogspot.com

 

kih3...
part last y beshhhhh...
tbaek..! care org jiwa kental lepaskn ase kcewa..
kuang3...
alep..tahniah
anda telah berjaya update blog..
-xde laa sakit hati sgt ble msuk blog ni tgok entry y sme jer-
kih3

p/s: ap2 pun jiwa kena kental....
;p

 

jadi kucing? hahaha ;D padan la tuu bro.. ;D

 

ahahahahhaa..
okeh..
aku gelak ja bca entry nih dr mula smp habis..
rugi btoi xdpt jdi ayah..ahahaha
kucing comey pa..=p

 

nis tak tau la.. tak pernah lagi putus cinta.. ahaha..

 

Tu dia eh..siap baling batu lagi tu.

Dalam perjalanan pulang aku dah boleh imagine abah tgh tunggu dengan tali pinggang..part ni best. hahaha



My blog..jom baca :D

 

mak aihh..hahhaa
lu yg pangkat brader2 dihina macam ni..
sila rasa malu skarang.
wakaka

 

muahaha...brader2 pon nk maen kawen2 gak ker..hahaha :p

 

watak orang minyak mungkin sesuai kott....hurmmmmm

 

der.. atan tu taj jumpa sampai sekarang ke apa?

 

Lu tak pakai baju Kiko atau Kiki Lala. Mana nak leh lawan budak pozi tuh.

 

anyyyhafiz,benda dh berpuloh2 tahun lepas..gua steady je..

fanur,lu jgn pndai ckp gua je..lu 2 pon kene kental..jgn nak tisu sgt.

knowg,arghh..lu dh wat gua menyirap..

sizuka,lu jgn gelak sgt..len kali cube serius sket..

hanes,ok mulai ari ni gua pnggil lu virgin hanes..

karipap,tlg tukar nickname lu boley..lu dh wat gua lapar..

syam,tu citer lame..mase tu gua x brader2 lg..

sc,dah 2 lu ingt brader2 xde perasaan ke?

ijat,faker!!

sharina,klu lu jenis bace paper,gua syak lu bley jumpe muke atan dlm paper tahun awal 90-an

farouk,tu la pasal..cilake punye suri..kecik2 dh materialistik..

 

Disebabkan kisah ni la lu jadi brader ye? Tak dpt gua byg muka penuh bedak lu.hahaha! -gsp-

 

awal 90-an aku baru cam 4 - 5 tahun kot. betol la ni dia ilang? demm..

 

haha best2...aku rasa suri tu msti dah tak cantik sebab kena baling batu dgn lu..muke mesti remuk nye..



~kalau batu tu kena muka die la..