indahnya bila diragut..

satu hari ni gua asyik layan utube je..ade satu video ni buat gua lekat atas kerusi..gua syak ade benda2 dlm tu yang buat gua ketagih..jadi bila malam tadi member gua roger ajak gi minum tanpa fikir panjang terus gua setuju..

mandi lebey kurang,pakai baju lebey kurang..bedak2 sikit terus gua kluar..sebelum lompat atas motor gua sempat capai beg silang gua kt ampaian..lembap2 lagi tp klu tak pakai susah pulak gua nak letak perkakasan lepak gua macam kotak rokok,lighter,wallet,sapu tgn,snowcap dan benda2 sulit yg lain..

dalam otak pikir smpai kedai makan nnti baru gua letak sume benda dlm beg silang gua tu.nak cepat punya pasal..tapi dlm nak cepat tu gua terperasan yang tali beg dah nak putus..tunggu mase je..ntah bila gua kurang pasti.dalam hati rase mcm nak mencarut,daif tak daif la gua..jenis pakai barang murah,tu yg cepat sgt nak putus tu..

seingat gua tak sampai setahun lagi gua pakai beg ni..nak layan feeling pikir pasal benda ni mau rabak so gua teruskan je niat gua nak gi mengeteh tadi.pakai beg terus tendang starter..gua bukan mat rempit,gua bawak moto pon ala2 macam tok siak nak gi surau je.jadi bila tengok ada mangkuk2 bawak moto macam speedboat menyirap jugak rasanya..

tengah gua bwk moto sambil nyanyi2 kecil ntah lagu ape gua dah tak ingat,ada satu moto ni folo gua rapat giler..style cucuh angin.gua dah panas,benda2 kecik macam ni kalau kena gaya mau jadi kes bunuh.sama macam kes sampah jugak laa..

belum sempat gua nak toleh belakang tengok budak mana yang saja cari pasal,moto tu dah berdesup potong gua.macam cilake.masa tu,rase macam sume benda jadi slow motion.bila moto mamat tu sama line dengan moto gua,gua dah terdengar satu sound effect..

"PAPP!!"

terus badan gua bergoyang kuat..bdk yg bwk moto tadi tu dah tarik beg silang gua dengan jayanya..gua mase tu dah hilang imbangan sebijik macam bawak moto atas tasik..sebelum ni gua x percaya sgt scene dlm filem yg kalau watak hero nak mati abes satu hidup die flashback balik..

tapi tadi gua dah tau,benda mcm tu memang betol..masa moto gua dah terbabas nak menghala ke sebijik kereta ni,abes sume bnda flashback blk kt otak gua..nampak mak,adik-beradik,kawan-kawan gua..dengan video utube yg gua layan tadi pon siap ada skali..

tapi naseb baik gua selamat,sebab kereta yang gua langgar 2 tak bergerak..kereta org parking tepi jalan.lagipon gua bwk moto x laju sgt so impak pelanggaran tu x buat gua sampai jatuh..bila keadaan dh macam stabil gua bantai ketawa terbahak-bahak..

bukan gua dah gila,tapi gua ketawa sebab gua sedar betapa bebalnya gua.tali beg nak putus pon gua nak carut-carut tadi padahal gua tak sedar sume benda mgkin ada maksud tersirat..cuba bayangkan kalau tali beg gua kukuh..bila mamat lahanat tu ragut tadi mau menerap gua makan jalan kan.lagipon yang gua rugi cuma satu beg silang putus yang kosong isi die..

gua dh berjaya buat kesimpulan.jangan marah atas sesuatu kelemahan sebab mungkin kelemahan tu ada kebaikannya..gua xde makwe mungkin sebab kalau gua ada makwe gua akan jadi pakwe durjana.lu orang takde kereta besar mungkin kalau lu orang ada lu orang akan putus sedara sbb x bagi adik lu pinjam.muka lu buruk mungkin kalau lu cantik lu dah ada 3gp sndiri skrg ni.pendek kata semua benda ada kemungkinannya..




mungkin..

12 carutan:

ok/ kesian org yg ragut tu. dapat dosa je. jgn kata duit. rokok pon x dapat.

 

muahaha lu beli beg silang celah mana bro..masa kene rembat beg tuh, ada kua nama malakey tak dlm kepala hotak lu?

 

woi apesal list blog gua takde kat sebelah..bikin panas bai!!

 

setiap kejadian ada hikmah nya...



selamat hari buruh
selamat hari buruh untuk semua blogger (blogger tak cuti blogging ker?)

 

beb... alhamdulillah ko selamat. kat ne tempat kejadian?

 

gsp,haah,gua diragut..tp jgn risau beg gua je kene ragut,teruna gua tak.

sharina,2 la pasal..gua tumpang kesian kt die..

malakey,ntah,gua dh lupe gua ragut kt mane ntah beg 2..sikit pon x malakey..

malakey lagi,takde2..tggu mood gua baek dulu..

pena,errr..xyah wish ar..gua kutu je..

faizul,btol2 kt jalan 3 dkt ngan simpang 14 tu..

 

hoiiiii...mne link gua??? sampai hati lu remove

 

bapak x cool nyer lu bro...kene ragut..(tutop muke) tanda malu jd geng lu..wakaka

 

laki pon kena ragut??suspen betol..agak2 peragut tu salah tgk kot kan dr belakang..=p

 

hari yg aku jmpe ka 2 ke??

 

oic??kena ragutkah??
peragut tue buta ei.
ahahahah