lu tak kental la bai!

akhirnya,gua sebagai brader-brader terpaksa jugak bukak mulut..gua tengok perang geng frodo dengan geng saruman ni makin dahsyat.mana satu geng frodo,mana satu geng saruman pandai-pandailah lu orang pilih..ahh,gua tukarlah..geng A ngan geng B,senang sket gua nak taip.


ketua geng A,gua harap sebelum lu baca entri gua ni lu boleh tarik nafas panjang-panjang,kalau lu hisap rokok pegi hisap rokok dulu,mintak tolong wife lu buatkan air milo ke radix ke untuk lu..so lu boleh terima apa gua nak cakap ni.


ok,gua cakap terus terang gua pon menyirap jugak kadang-kadang tengok ketua geng A.gua ada hak nak benci orang dan gua takkan menafikan hak lu orang kalau nak benci gua jugak..tapi gua ada satu soalan..harap semua jawab dengan jujur..


lu orang betol-betol suka ketua geng A ke lu orang kipas dia je?


(ketua geng A,gua tolong lu ni kasi clear muka-muka hipokrit..gua pon marah jugak kalau ada orang bekap gua tapi  dia bekap sebab dia ada niat lain)

pikir dalam-dalam sebelum jawab soklan gua ni..pikir sampai hati lu orang jadi senak,tekak lu orang rasa mual.ahhh..gua syak gua nak kena bagi jawapan objektif jugak ni..nanti ntah ape-ape plak lu orang mencarut kang..

A.saya sokong dia sebab saya sayang dan suka dia.dia baik dan hensem!i loikee..

B.saya sokong dia sebab saya nak dia jelajah blog saya.

C.saya sokong dia sebab nanti dia letak link blog saya kat entri dia.dahla dia rajin tulis entri.

D.saya taktau nak sokong sapa so saya lambung syiling.tengok-tengok kena kat dia.


jawapan lu orang adalah rahsia..tak payah lu orang nak reveal.apa jawapan lu orang..gua pon tak ingin tau.tapi kalau A gua ucapkan tahniah sebab lu orang ikhlas sokong dia.tapi kalau jawapan lu orang B,C atau D,lu orang tau lu orang kategori macam mana..raya nanti jangan lupa mintak maaf kat ketua geng A.


pada ketua geng A,gua tengok lu mula-mula macam brader-brader.dari gaya lu pose nampak lu mcm budak belajar tinggi-tinggi.tapi boleh tak sebelum lu tulis apa-apa,lu pikir dulu?sebelom lu tuduh salah orang,pikir dulu salah lu..tak kira la salah yg lepas-lepas ke salah yang sekarang ke.

ni gua petik sikit ayat lu,

kalau diorang main kotor,apa susah,..print,bawak g balai jer...kawan kat bukit aman kat(gua syak lu nak tulis "kan") ramai..

aiyok,apesal nak tulis kawan kat bukit aman kan ramai 2 gua nak tanya ni?tak ke nanti orang tuduh lu guna kabel ape suma bagai..kalau rasa betol tak payah nak ada kawan pon boleh je report ye dak?dah-dah,cepat pergi delete entri tu..
gua rasa lu sentap sangat..tak cool langsung.cuba pikir dulu apa sebab orang marah kat kita.mesti kita ada kelemahan kan.so kalau selama ni kita tak tau,sekarang kita dah tau."ooo,ramai rupanya yang tak suka aku,ingatkan selama ni aku perfek."jadi bwk-bwk la ubah apa yang patot.

ni lu pergi sentap apesal??lu pegi cakap orang lalat tahi la,anak beranak iblis la apesal??lu tau tak sapa yang suka sentap-sentap ni?mak nyah.yup,kalau lu tak percaya lu pergi jumpa mana-mana maknyah,lu  try cakap,"hai makwe,ori ke pirate?"..kompem-kompem lu kene carut.

ni satu lagi,bab-bab solat tak payah la nak kecoh-kecoh..masing-masing tau amalan masing-masing..kot ye pon nak nampak baik tak payah nak cakap pasal solat.cliche tau tak? bab syurga neraka,solat orang diterima ke tak biar di atas je yang tentukan..kita ni debu di kaki unta je.

gua mengaku gua pon jahat,tak baik mana.siapalah gua ni kalau nak dibandingkan dengan lu..gua kutu je,lu nmpk mcm orang besar-besar.tapi gua tulis dgn berniat baik ni.seyes tak tipu.gua harap lu tak sentap dan dapat terima apa yang gua cakap ni.nanti datang kuantan gua belanja lu air kotak.tapi kalau lu rasa gua salah,kotak komen gua sentiasa terbuka untuk lu.





tengok,kan gua dah membebel.






p terajang s:gua buat entri ni bukan sebab trafik ke ape.gua tak dapat apa pon dari blog.nuff pon gua takde.

21 carutan:

areleaf. i sayang yu.

 

gwa nak featured lu ah lep
sebab lu macam ade unsur2 menghala untuk kipas gwa....
lu ni hipokrit ah lep
putus kawan r lep
tanak wawan agi....

GYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH~
SUmpah brader2....
aku baru je nak buat bende yg same untuk post2 yang mendatang,
tapi lu potong jalan gwa

tapi gwa xkesah lalu cakap dengan tegas kat lu...

GYAHAHAHHAHAHAH~
SALUTE!!!!

 

lu memang kental brader...

 

j.love,ouchh..gua harap gsp x nmpk komen lu ni..

duyong,lu jgn..gua xde mase nak jelajah blog lu ni..

hellioz,hahahaha...jgn salute sgt,gua xtau benda2 formal camni..

 

remy, gua tabikkkkk gile babai kat lu. lu lagi kental dari sume laki2 yg kental. lu lagi kental dari anon yang takde telor tu. sekian

 

kelly,apesal sume tabik gua ni..gua kutu je wei..hehe..

 

entry ekau memberi den idea utk membuat soklan fspring utk ekau..haha

 

masa den baco entry ekau den dah dpt tangkap ckit2..
bilo den buat penyelidikan ternyato tangkapan den btl..haha..
tu yg dtg komen blk tu..haha

 

jobot,bagus2..gua syak skrg lu dh paham..hehe..

 

cool la lu bebel

bebel lagi tengok

kekekeke

 

terbaeeeeeeekkkkkk!!!!....


kalo camni pun kate lalat, gileeeerrr name nye... sile check segera di unit saiketris..(x reti ejaaa weeeiii)... wkakakkaka...

 

ekekek lu. tatawuu ka org yg bekap ketua geng A tuu sebab talam? dalam hati manyak mencikk. kat luar, ouhh sayang sabar ye itu sume dugaan miahaha <- itu aku dulu-dulu miahaha

hina betul aku nii kan agagaga talam betull. alalala kurang2 ngaku dowww ekekek sila lempang aku cepat!

dah lah, malas nak layan korang. ni last aku layan korang. lalat tahi!

tapi esok aku layan lagi miahaha. poyo betul!

 

guwa pun ada hak..pi hak gua dipertikaikan..macam mana ini???
haa..entry mnyak baik.... keep it up... kah4

 

alep membebel.
tu diaaaa

btw, aku suke ayat ko membebel & jiwe kental ko.

 

wanie,nak gua membebel kat lu pulak?hehe..

anna,hahhaha..xpe2,gua kutu2 ni boley paham ejaan cam2..xtau la klu org bljr tinggi boley eja ke tak..

eciz,mei sini mei..gua lempang seframe dua..hahhahaha..

amir,lu pon ade hak.org laen pon ade hak..dieorg wat entri pasal lu,lu balas ngan entri lu.xde sape pon pertikaikan lu wat entri 2 pon kan?gua harap lu faham..

tfaa,ni lu puji ikhlas ke x ni wei??hahhaha..

 

bro lu bebel kat wa, susah sket la, wa hati kental kot. wa tak amik pot sgt haters ni.

tapi kalau lu nak bebel, wa nak belanja lu ngeteh ngn dunhill sekotak

bebel yg elok2 aja ek?

muahahahahha

 

wanie,bab dunhill 2 mmg lu saje je kan..mcm tau2 je kelemahan gua..ahhh..

 

taapi wa sentap nyah!!!! lu guna nama frodo! awwwww ~~~


>>___<<


cissss!!! dup dap dup dap jantung wa baca sampai abessss ~ haissshhh


tapi tetiba wa nak kata, wa sayang lu arr brader. ori ke pirate?? panggggg!!!! kah3x. sioot

 

duit nuff wa banyak

setakat blanja lu dunhill sekotak wa apa ada hal

hahahahahahhahahah

jangan lupa klik iklan wa..tapi dengan ikhlas..nanti jadi duit haram pulak

wakakakakakkaka..

 

ikhlas dol!

weh aku klik nuff ko.jangan lupe balas.

 

hahaha alip..seyesly slama ni aku jadi silent reader ko jer..sama acm blog hellioz gak..aku baca,teliti,carik sana carik sini...skang tetibe nak komen ko lak,haha..seyesly aku ckp bro,ko mmg leh mnang raja lawak musim kelima..aku mmg tabik kat ko ngn hellioz..cakap men lepas takde tapis2..org melayu ni tak leh lapik2 die wat bodo je...kene bg penangan skit baru die tau..hahaha mmg aku suke korang berdua..