wetoriya wetoriya...daradiridaradu..

gua tgh bosan..selongkar2 draft tgk bersepah entri gua yg x publish lg..gua mmg jenis tulis ikut mood,publish pon ikut mood..draft roti-roti cinta je dh berbelas..2 blom entri2 merepek gua yg lain lg..lepas timbang tolak ukur bahagi sume,gua pilih utk publish entri ni..ok.proceed..

beberapa minit lepas,budak depan rumah gua ajak gua layan die main gitar sambil backup dia dgn melodi2 sumbang gua..sebab gua kesian,gua akur..bile gua keluar je rumah,gua tgk die dh sengih2 sambil pegang gitar..pakai jacket kulit ngan boxer..gua syak budak ni mangsa fesyen..ikutkan hati nak je gua suh die masuk rumah tukar pakai singlet pagoda je tp gua malas nk rosakkan mood die bermain gitar..skali lagi gua akur..

gua ambik posisi duduk yg sesuai.."nak main lagu ape?",tanya gua serius.."lagu my chemical romance boley?",jawab beliau dgn soalan smbil tersengih2..gua musykil gak apesal bdk ni dari tadi duk tersengih2..gua syak mgkin gua nampak kacak malam ni.."ape2 pon boley,gua semua lagu gua main",jawab gua konpiden.

lagu 1st..helena ke ape benda ntah tajuk die..gua malas nk ingat..die start main..cantik..boley pergi jauh budak ni..smpai part gua die bagi isyarat mata suh gua masuk..gua masuk cantik jugak..haah..cantik cam cilake.die dh bagi jelingan tajam..gua balas dgn senyuman menggunakan mata..perghh..gua syak dlm dunia ni gua sorg je boley senyum xyah gune mulut,gune mata je..lu org bley imagine x?

die gagahkan diri gak main smpai habis wlupon gua tgk mata die dh start bergenang..masuk lagu kedua,i dont love kot tajuk die..sbb gua dgr lirik 2 je yg asyik sebut...die main cantik seperti biase..feels 2 ade..gua syak lagu 2 ade kene mengene dgn die..dgr die nyanyi pon bley wat hati sebak..same mcm klu dgr lagu anang.

gua tunggu signal die..die x bagi2..nak kate die lupa gua btol2 dpn die..lagi sikit dh boley french kiss dh..fedap nk tggu die punya signal,terus gua masuk..x smpai baper detik die stop..usung gitar masuk dlm rumah..gua mengeluh..klu main ngan budak2 camni laa,cepat sgt emonye..xley kene overshadow sket..gua masuk dlm umah jugak..

masuk2 je umah,henset gua bunyi..ade mesej masuk..bdk td 2 yg hntr msg..

"babi ape gua main lagu my chemical romance lu bantai bekap lagu korea??"

gua balas.

"gua bab2 eksperimental music ni mmg dahsyat..hahhaha."

smpai sekarang die x contact2 gua dah.

4 carutan:

senyum guna mata?? uikss,nak kene belajar ni.hehe

 

ajaq aku beb senyum guna mata.. aku byaq ang sejam 50! hahaha ^^

eh eh, pandai men lagu korea ek?? muka ang ada mcm hyun-bin tak?? ;))

 

hahaha. kelakar arh. ngeng!