biar rambut panjang jangan tangan panjang.

siang tadi lepas gua siap mandi,mak dah sound pasal rambut.bile nak potong.gua cakap kat mak dgn tegas,kalau ramli sarip potong rambut baru gua potong jugak.mak jeling tajam.

sebut pasal rambut,gua ada pelik sikit.apesal ramai org cop org yg rambut panjang budak jahat??fahaman mana yang kata orang yang rambut panjang 2 jahat,penyangak,keji,suka sepak kucing sume bagai?masa gua skolah dulu takde plak ustazah gua kata ciri-ciri orang yang jahat ialah berambut panjang.

gua tau sangat skrip makcik2 kalau tgk budak rambut panjang ni.nak2 kalau budak 2 pakai singlet ngan jeans je.mesti makcik2 tu kata,"ni mesti budak jahat ni,tgk rambut dah tau"(sambil geleng2 kepala pas2 bisik kat geng sebelah).

setau gua kalau budak 2 rambut panjang maksudnya dia x pernah masuk pusat ke penjara ke.yang rambut pendek ngan botak 2 la yang baru lepas keluar pusat serenti biasanya.betol ke idak ckp gua ni makcik2,pakcik2 oi??gua tau 1st impression 2 penting tapi jangan buta sgt boley.giler ke ape judge org melalui rambut?

ape-apehal pon kalau makcik-makcik ngan pakcik-pakcik x puas hati,boley cari gua kat sini.kita boley fight sampai lebam.


err..tapi kalau tak tanya gua soklan matematik,gua akan cukup berterima kasih.

6 carutan:

org jahat rambut panjang?? itu stereotype namanye.. huhuhuu~
for me, yg penting sebelum kita buat kesimpulan psl attitude seseorg, first kena la kenal org nye dulu. ye tak.
kedua, of cos kena cermin dri sndri dulu =)

 

wehh... betol2. rambut panjang xpe. jangan tangan panjang... tapi rambut pendek ok pe... nice entry, anyway

 

hahahha..mara kene sound ngan mak..
ha mak..suro dier potong rambut
bluek!!!!

 

kau nak kata aku ni budak kuar pusat ke??? aku sejak azali rambut pendek la sial!!! ayat macam haram..

 

aku suke weh laki ambut panjang. asalkan dia tak layan rock kapak.

 

gua rasa laki rambut pjg cool...n artistik..artistik celah mne?tu jgn tny gua..tp serius xpnh pkir pn rmbut pjg tu jht..serius xnmpk kaitannya