gadis sebelah pintu

gua jatuh cinta tadi,
dan baru sekejap tadi,
gua putus cinta.
dem..x sampai 5 minit!

gadis sebelah pintu,
badan gua mgkin x katang mcm jason statham,
tapi lu kene ingat,
badan yg katang x menjamin masa depan..

gua mgkin xde evo,
kancil turbo pon jauh skali,
tapi ape gune naek keta mahal,
kalau lu teresak2 nangis dlm 2..

takpe,gua ingat malam ni bukan malam gua,
malam esok pon gua syak bukan malam gua gak,
tapi lu ingat satu perkara ni,
bila tiba malam gua,gua akan buat malam2 lu
akan dibayangi wajah gua..

4 carutan:

mendalam mksud entry ne...hihi

 

ape yg mendalam pun gua tak paham. almaklumlah, gua bab2 puisi ni hampeh sikit.

 

Owh.... Lu kutuk2 I dengan Papa Panda I, rupanya lu main cintan cintun dengan GSP, ek?

HUH!

Anyway, Happy 143 day..

(First time sambut 143. Tak suka Vale's day, tetiba terfikir nak sambut 143 lak.. Ala.. Main2 je pun. Sebab nombor dia cun!)

 

Bro,lu bikin gua tergelak sorang2 ah bro.sangat jiwang rock nye bro