entri paling akhir tahun ini(serius akhir)

tup tap tup tap,
macam biasa,
masa x pernah pandai tekan brek,
kalau pandai cuak plak rasenya..

pejam celik pejam celik,
dh nak masuk tahun baru,
tahun 2010,
sebut mcm cool je tp realiti xtau la camne..

okay!
aku mengaku,
2009 ni aku completely sampah,
dari segala aspek,
kot ade award,confirm aku menang tanpa bertanding..

okay encik 2010,
aku harap ko x jadikan aku sampah lagi..
jgn tnye pasal azam,
benda2 tahyul ni aku x layan..

tp klu tanye keinginan,
seyes banyak,
arsenal menang league tahun ni,
xde org tangkap aku tahun ni,
ada awek hot send msg "i love u" juga pada tahun ini..

ape2 hal malam ni jgn sape2 ajak aku kluar,
sape ajak aku lutut,
aku nak jadi baik,
dan mak kata klu nak jadi baik jgn tangguh2kan lagi..

mohd nor alif,
selamat tempuhi tahun 2010,
please please please,
kamu jangan nakal..

1 carutan:

ok mari jadi baek thn ini..
mlm esok efie anta msj 'i love u' kt alip ea
:P
;))