Password

Sebelum entri ni ditulis, gua mempunyai satu masalah besar. Lupa password blog. Dan sebagai seorang yang ego, gua tidak menekan langsung button "need help?". Bantuan hanya untuk orang yang lemah. Jadi gua cuba meneka apa password yang gua gunakan. Dari nama singkatan, nama bekas makwe, nama gabungan nama singkatan dan nama bekas makwe, objek, tajuk filem kegemaran dan banyak lagi nama, semuanya gagal.

Anak anjing punya password.

Akhirnya, gua berjaya jugak masuk. Janganlah tanya bagaimana cara gua dapat mengingati password tersebut. Hati gua mungkin terguris. Lagipun, orang tua tua kata, tak elok kalau ego sangat.

Jadi, begitulah kisah gua dan password blog.

4 carutan:

Lancau hang. Penat aku tunggu hang update blog, benda ni je hang tulih. *silent reader kecewa*

 

hahahah sengal, remember ja kan senang

 

bile mau hapdate blog? -_-