Habis

Dah berjam-jam gua mengadap laptop,cucuh rokok padam rokok,tengok bintang rasa nak mencarut,tengok henset rasa nak menjerit,tengok tivi tak serupa tengok tivi.

Akhirnya gua baru sedar buat pertama kalinya gua tak tahu nak tulis apa. 




P pandang S : Saya mintak benda bukan-bukan sangat ke Tuhan?

12 carutan:

1st time tgk entri leplep ringkas cm ni..

p/s : kalau ada masalah, sabar je la..leplep harus kuat!! :)

 

lep.. ko mintak la apa pun.. semua tuhan akan kasi.. mintak banyak2 pun takpe..cuma dapatnya tu lambat dengan cepat je lep..

 

ye ke nihh..??

tu tulis apa tuu..~

#haha~~

 

gua rasa, dulu pun pernah je lu tak tau nak merepek apa kat blog.

 

tak apa. nanti ade la ideatu :P

 

lu pegi mandi..dok sorang2 pastu tido macam gua baru cooool bbeb!!

 

i found ur blog..nice one..;)
and owhh..kurang2 kan makan asap..paru2 anda da menjerit mntak tolun tuh.sian die....hee~

p/s: my atuk died from a lung cancer..sekadar peringatan..;)

 

haha...first time bce entri xtaw nk tulis ape dr bro lep2 ni..hehehe..lek2 dulu...

 

hi bro... lama tak sembang ngan lu.