Ilham

Kadang-kadang nak buat sesuatu kerja ni kena ada ilham,tak ada ilham susah kerja nak gerak. Ilham yang gua nak cari ni pulak bukan calang-calang punya ilham sampaikan ilham jenis macam ni ada kat Kuantan dengan Las Vegas je.

Kalau nak diikutkan kat Kolumpo pon boleh dapat ilham jugak tapi oleh sebab 3-4 hari ni punca ilham gua takde kat Kolumpo,gua cepat-cepat lari balik Kuantan. Gua harap gua boleh setelkan kerja gua yang tertangguh ni sebelum 10 haribulan April ni,kalau tak memang malu gua nak mengaku gua hero.

Oleh sebab gua dah berjanji dengan tuan punya kontest,nak tak nak memang gua kena teruskan. Ikutkan perangai malas gua memang gua nak buat bodoh je,bukan diaorang boleh saman gua pon kalau gua tak submit entri gua tapi bila pikir-pikir balik malu pulak kat makwe kalau buat perangai camni ye dak?

Dalam proses menjayakan kerja ni,habis semua peluh keringat,darah,tenaga,kuasa ghaib,naluri,perasaan,idea gua curahkan. Menang tak menang belakang kira,asal gua dapat habiskan kira dah cukup bagus dah bagi gua.

Jadi gua harap lu orang dapat bersabar dengan gua kalau gua ada tercarut tak tentu pasal,jadi baran tiba-tiba atau berkelakuan tak seperti gua yang normal dalam minggu ni. Kemungkinan besar gua bereaksi pelik kerana sedang menghadapi tekanan menyiapkan kerja.

Gua yakin lu orang akan terpesona dengan hasil karya gua nanti. Lu orang tak terpesona pon gua peduli apa,jangan sampai gua tahu sudah. Terus terang cakap gua tak tahu macam mana nak tamatkan entri kali ni,jadi gua harap lu orang tak berkira sangat la ye kalau entri kali ni takde ending.

Ok,gua pergi sambung buat kerja gua semula. Bai.





P kasi ilham kat S : Gua syak siap je karya gua ni nanti gua nak ambek cuti sekejap..

5 carutan:

ilham yang merembes2
mana?? bila siapnya?


▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

 

gua kalau awek tak ada ilham tak mari