tips percintaan bersama brader love

gua pernah bagitau untuk menjayakan sesebuah siri percintaan,lu orang perlukan tiga benda.tarikan molekul,persamaan kuantum dan timing.atas permintaan seorang puaka,gua akan terangkan dengan lebih padu dan mendalam apakah 3 benda yang gua bagitau tadi.semoga lu orang dan gua sendiri akan mendapat moral dari apa yang gua akan perkatakan..


pertama sekali ialah tarikan molekul.lu orang mesti tertarik pada pasangan lu orang.tak kisah la ape benda skalipon yang  lu orang tertarik..mata bulat ke,bibir comel ke,pipi merah-merah ke,rambut melayang ke,bijak pandai ke,sopan santun ke,gaya tulisan ke,manja macam kucing ke yang penting lu orang tertarik.

bila lu orang tertarik pada sesuatu yang ada pada seorang makwe atau pakwe,secara autometiknya lu orang akan jadi suka.suka tu pulak boleh jadi cinta.tapi ada satu benda yang lu orang perlu ambek notes,makwe atau pakwe tu jugak mestilah tertarik pada lu orang,kalau lu orang je tertarik tapi makwe tu tertolak tak jadi jugak ye dak?

kedua,persamaan kuantum.benda ni lebih melibatkan perasaan.perasaan lu orang mesti sama dengan perasaan makwe/pakwe tersebut.benda ni semua perlukan kimia.kalau benda dalam hati lu orang tak sama dengan apa yang dalam hati org yang lu suka,lu orang akan jumpa jalan yang sukar.

yup,maybe dia tertarik pada lu tapi soal perasaan ni subjektif..gua ambek gua sebagai contoh,sumpah gua tertarik pada ramai orang.mila kunis,winona ryder,mary stuart masterson,awek keje kedai henset kat megamall,makwe seven e dan banyak lagi.tapi tak semestinya gua ada perasaan kat dieorang..

cilake camne ntah gua nak terangkan ni..macam ni la,gua mungkin suka dieorang secara zahir tapi bukan secara batiniah.lu orang tak faham lu orang loser.habis cerita.bila lu dengan makwe/pakwe lu sama-sama tertarik,sama-sama ada perasaan,lu orang perlukan benda yang terakhir iaitu timing.

gua dapat tahu pasal timing ni dari vovin.untuk menamatkan percintaan lu orang ke jinjang pelamin atau ke akhir nyawa lu orang perlukan timing yang maha tepat.timing memainkan peranan penting hubungan lu orang akan berjaya atau lu orang akan rabak akhirnya..boleh jadi jugak lu orang akan isap dadah atau bunuh diri kalau hati lu orang tak kental.

boleh jadi lu orang sama-sama suka tapi sekarang makwe/pakwe tu nak pikir benda lain lagi.boleh jadi pakwe tu nak hantar mak die naek haji dulu so lu fedap tunggu last-last tak jadi apa.maksudnya timing lu tak betol.atau lu dah ready tapi makwe tu tak ready lagi,sekali lagi ia takkan hasilkan apa-apa.

sorang puaka pernah usha sorang makwe ni.masa puaka ni betol-betol suka,makwe ni tengah belajar lagi,so dieorg xde apa-apa.bila makwe tu dah habis belajar dan dah ready puaka tu pulak tengah rabak dengan masalah family jadi dia tak pikir pasal makwe ni tadi.bila dah dua-dua dah ready puaka ni tikam orang pulak so skali lagi dieorang takde chance untuk bersama.bila puaka ni dah jadi baik,makwe ni pulak dah jadi tunang orang.

last-last puaka ni kenal sorang makwe dekat myspace.kenal tiga bulan terus kahwin pastu..maksudnya kalau timing betol memang takde hal,yang susah bila timing lu orang lari.perlukan waktu yang tepat,keadaan yang tepat,orang yang tepat dalam percintaan.

pendek kata,lu orang perlukan ketiga-tiga benda yang gua cakap tadi.kalau salah satu takde lu orang kena percaya yang jodoh takde.gua berdoa yang lu orang dapat cari ketiga-tiga benda tadi dalam hubungan lu dan seterusnya bahagia.jika tidak sampai sudahlah tiada season finale dalam hubungan lu orang.




gua harap gua akan terus kental walaupon tak jumpa tiga benda ni.heh.



10 carutan:

xpahammmmmmmmmmm...
kuang3 ;p

 

den takdo ketigo2 elemen yg disebutkan..tp sering di usha makwo2..apakah kehenseman den menjadi faktor utamo penarikan makwo2 terhadap diri den ini?umpamo ditolak tak sampai hati,di tarik dah berpunyo..aneh bukan?

 

apsal gua tgk entri ni mcm entri org rabak??

 

siyal
gwa paham...
gwa bukan loser...

gyahahahaahahah~

pssst...
lu ade nombor awek keje kedai henset kat megamall tu x??

gyahahahahahahaah~

 

ye ke lu tak jumpe lagi tige bende ni?

at least satu dua mesti dah jumpe dah kann?

 

kene tambah faktor2 kecemasan --dimana sekiranya ader kes--mak tak suker--penah skandal ngan bapak dia dulu dan sebagainya

hahahahahahaha

 

pergh..tips cinta versi kasar..mihahaha..aku suke ni remy..hahaha

 

fanur,x paham sudah..lu mmg x paham sokmo..

jobot,Tuhan x suka org riak..hahahha..

kelly,ni entri org kental laa..

hell,mana ade.gua men jeling2 je..ckp pon x prnh..

j.love,x jumpe lg..tgh dlm proses pencarian..

eisz,benda2 cam2 kire masuk skali kat part timing..

harry,suke je?x ambek notes ke?

fami..komen titik2 camni gua x pndai nak reply ape..

 

yeay! gua phm. lu tau gua sape. hehe.