freddy kruger,melur dan saya..

  1. pagi tadi gua bangun gua perasan kaki gua plak luka..mcm kene hiris..empat lima hari ni abes satu bdn luka2..xtau knape..sbb sblom tdo ok je..gua syak gua dh buat freddy kruger marah..tapi gua x puas hati..x jantan lngsung perangai cam2..klu berani hiris gua time gua sedar laa..hiris gua time tido camne gua nak melawan...
  2. dulu gua ngan bdk2 kg gua ade buat satu projek..eksperimen utk melihat reaksi muka org bile ternampak hantu..jadi kteorg buat satu hantu jadi-jadian..mule2 kteorg cari satu kayu panjang pastu balut kayu 2 dgn bantal bagi nmpk gebu sket..lepas 2 baru balut dgn kain putih..gua syak kawan gua cilok kain cadar hospital..utk bahagian kepala plak,mop rumah gua terpaksa dikorbankan..kteorg siap spray mop 2 dgn kaler hitam lagi bagi nmpk mcm rmbut real..akhir skali utk menambahkan effect seram kteorg sapukan lumpur kat 'hantu' tadi..yela,kang putih semacam je org kate hantu ni hntr gi dobi plak..
  3. dah siap sume,kteorg sume bahan ketawa..x menakutkan lngsung hasil kerja kteorg..satu kwn gua siap dh nk nanges,kecewa cam2 hasilnya dari perfectionist seperti beliau..tapi mgkin sbb mase 2 time tghhari so 'hantu' yg sepatutnya hantu dh nmpk mcm pompuan comot pakai rmbut palsu..
  4. tapi nak xnak kteorg teruskan jugak kerja murni tersebut..'hantu' pompuan yg diberi nama melur 2 kteorg gantung kt pokok jering btol2 tepi selekoh dlm kampung..bile hari dh makin gelap,kteorg plak yg rase nk cabut..rase bersalah pon ade sbb tanpa disedari kteorg telah berjaya membuat hantu yg lebih menakutkan dari hantu filem2 seram tipikal melayu..itupon dgn hanya kos x smpai 20 hengget..
  5. kalau ahmad idham tengok confirm2 kteorg dpt tender buat hantu utk filem die akan datang..jam baru dekat 9 malam mase 2..kteorg tggu punya tunggu sorg manusia pon x lalu..yg banyaknye lembu..nak tgk lembu terkejut mmg nmpk mcm mustahil..sama mustahil mcm nk tgk malaysia pergi world cup..
  6. kteorg akhirnye pasrah dan balik..nak tggu smpai ke subuh tanpa bekalan rokok mmg x kental..kteorg ingt mgkin esk malam baru dpt tgk mangsa pertama..tapi esknye mase gua tgh lalu time ronda2 kg waktu ptg,gua tgk ade sebijik patrol car tgh berhenti bwh pokok jering 2..dua org polis ni tgh struggle turunkan melur..
  7. gua kecewa..ni mesti ade makhluk yg dh report kat polis pasal melur..gua kenal sgt manusia jenis camni..jenis yg mase skolah dulu duduk meja depan pas2 bile cikgu masuk pura2 dedikasi..jenis yg xley dibawak bergurau..jenis yg klu ade org korek hidung pon nk report cikgu..
  8. gua berhenti kat polis 2 pas2 ajukan pertanyaan..mane tau gua bley tau sape kaki report 2..boley gak gua bagi starlight kt dahi sedas dua nnti.."apesal ni encik?",tnya gua smbil buat muka orang baik.."xtaula ntah kutu mane yg xde kerja ni..tadi subuh pak haji dpn 2 dh siap drift bile lalu..terkejut tgk bnda ni..nasib baek x eksiden org tua 2",jawab encik polis tersebut smbil senyum nipis..
  9. gua ikut senyum sama smbil cepat2 blah dari situ..takut tetibe polis 2 mintak plak rmbut gua nak buat padanan DNA..

1 carutan:

hahaha...kuang hajo gile kk ni...nasib baik x arwah org tue tuh..aq g report kt ketua kampung ckp ni semua keje ko...